Månadens bild - Juni

Jag har lite svårt att förstå att vi redan är inne i juni...snart Midsommar! Inte klokt vad tiden rusar fram. Trädgårdens grönska har exploderat efter allt regn. Blommorna är på G och finns där men tar inte så mycket uppmärksamhet. Gjorde en liten inspelning av trädgården, tänkte jag skulle variera mig lite. Första rosorna är på gång och jag är så glad för att jag planterat några tidigblommande!  Här kommer lite rörliga bilder tyvärr bara filmat med mobilen och orörliga från juniträdgården. Klicka på bilden så kommer ni till filmen :-) 

 Trädgården i juni
Nästa fredag är temat för Blommig Fredag - Glad Midsommar!




Kommentarer

Carina sa…
Vackert och visst är det härligt med tidiga rosor, det gör inget om de doftar också. Varför nöja sig med lite... Jag vill ta mig i kragen och lära mig filma med kameran. Lovade ju det när jag köpte den.

Kram, Carina
Heisann, nå gleder vi oss til rosesesongen, og de små, nydelige er blant de aller vakreste!
Jeg kom til å skrive signaturen min - og ikke bloggens navn i linken, bjorgnin= Vilt og vakkert!
Ha en go´hælj ;:OD)
For et herlig sted. Der må det være fint å bo. Kos deg i disse fine juni-dagene. Hilsen fra Liv
Maggan sa…
Så fint den blommar Din Ros så vacker färg på den.En underbar tid har vi just nu då är det bra om man kan föreviga den på något sätt så man kan plocka fram dessa ljuvliga bilder eller filmer som handlar om just den här tiden vi befinner oss i.Ha det gott/Margareta
Anni sa…
Så fint med en film, då får man lite bättre helhetsbild. En njutning för ögat!
Önskar dig en skön helg.
Inger sa…
Wow, så frodigt och grönt. 'Aïcha' lyser upp liksom 'Single Cherry'. Lejonsvansen gillar jag. Kanonfint.
Kram
Lotta sa…
Vilken härlig liten film... och vilken kornell du har (väl?). Pratade häromdagen med en dam som var förtvivlad över att aldrig lyckats få till en vitbrokig kornell där hon ville ha olika småblommiga klematis klängande. Jag ska nog tipsa henne om din film så hon blir lite taggat att pröva igen.
Ha en fin helg/ Lotta
Herlig å se din trädgård. God helg!
Drömgården sa…
Roligt att se din trädgård i rörelse! Trevlig helg!
/Kitty
Maribel sa…
Härlig film, somrigt och fint hos dig.
Trevlig helg /Marika
Det gjorde du bra. Rörliga trädgårdsbilder med fin musik passar så bra ihop. Underbart att se på vintern om inte annat.
Trevlig helg
Luna
Villrose sa…
Ja, de tidligblomstrende rosene er gull :)
Ha en flott helg i hagen!
Unknown sa…
Jag blir lite inspirerad att göra det samma, någon gång måste jag lära mig. Mycket sammanhållen stil, betydligt mer romantiskt hus och trädgård på film än jag hade fått för mig utifrån bilder.
Trevlig helg så här helgen före midsommar!
Marta
AnnA sa…
Hej!
Underbar film från trädgården!
Och kastanjestaket du med.Liksom jag.
Och det börjar välla rosor över staketet...Och pioner.
Trevlig helg!
hälsningar
AnnA
Merja sa…
Kul med film snutten! Fint du har det!
Trevlig helg
HWIT BLOGG sa…
Fint du har det! Älskar bilden på rosen också...
Ha en skön sommarlördag!
Kram Titti
NCSue sa…
Isn't that pretty!
I hope you'll come link up at http://image-in-ing.blogspot.com/2017/07/splish-splash.html. The party is open all week, every week.
Unknown sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa…
Härlig film, somrigt och fint hos dig.


หนังตลก
vaiybora sa…
very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

ดูหนัง
sanpiseth40 sa…
I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
หนังการ์ตูน
Awesome and interesting article. Great things you've always shared with us. Thanks. Just continue composing this type of post.

Populära inlägg