Snabba turer!

Jag och F har haft ett par dagar nere på Gotland när vi har myst och jag har läst ikapp. Så skönt att få pausa från vardagen hemma och få rå om mamma och pappa. Så mycket trädgård har det inte blivit men att vara här väcker drömmar om sommar och nya rabatter. Tid att fylla på och tid att tänka.


Passade på att ta några självporträtt med mammas hjälp och sen fotade jag lite vissna perenner framför sjön. Älskar det turkosa vattnet och kan inte sluta fota dessa motiv.


Vill du se fler kan du gå in på min hemsida. Döm om min förvåning när jag stack ut näsan för ett par timmar sen...


Ja, ibland går det fort! I morgon far vi hem igen!

Kommentarer

Meta sa…
Usch då fattar att du blev snopen Här regnar det mest och är sååå grått.Skönt att få lite distans till ett hektiskt liv några dagar
Ha en fin hemresa
Kram Meta
Veronica sa…
Så himla bra bilder på dig! Det första är verkligen nästan obehagligt likt din "syrra" dvs mig!

Shit vad jag längtar till den 15:e :D

kram
Mmmmm, mycket känsla i bilderna och i blicken! Bra gjort av hjälpfotografen (och dottern).
Kram
Elin
Maribel sa…
Bilderna är helt fantastiska. Ha en skön söndag!
Marina sa…
Jättefin bilder på dig. Jag ahr så svårt att känna mig bekväm framför kameran. Vill helst vara bakom ;).

Den där sista bilden var ju lite halvtrist. Vår vill vi ha!

Kram
Fina bilder på strandfloran, och naturligtvis på dig. Kul att få se bloggaren på bild. Jag ska själv ned till ön snart. Kommer ursprungligen därifrån. Har alltid en längtan tillbaka. Ha det bäst. Åsa
Fina milda bilder:)//Annica
ellan sa…
Så fina bilder! Det verkar vara en fantastiskt skön helg, trots det ombytliga vädret.
Må så gott
/E
Så fina bilder på dig.Vädret är upp och ned mest ned.Vet inte när det var sol senast.
Kram,
Så fina bilder på dig! Vackert med de vissna perennerna.
Inte kul med snö, förstår att du blev förvånad.
Kram Maria
Nora sa…
Men fy, snöar det på Gotland? Lova att du lämnar kvar snön där och inte tar den med hem hit:-)
Fina bilder du har tagit!
Kram!
vilka fantastiska bilder. jag klickade mig vidare till din hemsida och ja, wow!!! så kul att du fått så många bröllopsbokningar. lyckans ost för alla dem som valt dig som forograf
stor kram åsa
Nej, nej, snö vill vi inte ha mer av nu, hör du det våren! Fina bilder på dig, och den där turkosa sjön hade jag också haft svårt att låta bli att fota.
Kram!
Kristina
Anjas Hill sa…
Vilka vackra porträttbilder och de övriga - superlyckade. /Anja
Vackra bilder. Förstår att du tycker om det turkosblåa vattnet. Vackert!
Anonym sa…
Snygging! <3
Berså sa…
Ljuvliga bilder! Älskar färgerna! Men så är det ju vackert här på ön också...:)

Populära inlägg