Fotokurs!

Nu bara måste jag testa att blogga från telefonen så alla bilder är mobilbilder. Vilken härlig dag vi har haft! Genomgångar av Sophia, ut och fota för att öva och sen tillbaka för att titta på varandras bilder och berätta hur man tänkte.


Bländare, slutare, motljus och medljus... Allt har vi testat och upptäckt. Jag skriver mer om mina egna fotoupptäckter imorgon när jag kan visa bilder och beskriva, för visst har jag lärt mig något nytt!


Fagerdala är väldigt vackert, Laila och hennes man är underbara värdar. Trevliga kurskamrater och duktig kursledare... Jag har det toppen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

samson sa…
Ni verkar ju att ha det jätte kul
ha en fortsatt fin kväll
maggan
M/S Design sa…
Kan tänka mej att det både var lärorikt och trevligt!
Vad fina tulpaner du har på gång!
Ha de bra
Mariana
Margot sa…
Låter som en underbar dag, kul att lära sig mer på en vacker plats!
Ha det gott!
Kram
Inger sa…
Vilken fröjd, fotokurs och trevliga människor:)
Kram
Marina sa…
En sådan grej låter helt underbart att få göra en dag. Hade gärna varit med.

Ha det bra och berätta mer sen.

Kramar
Låter verkligen toppen! Ha en fortsatt lika trevlig helg! :)
Kramar!
Odlarlust sa…
Fotokurs hos Laila, med Sophia som lärare :-) Det har jag helt missat.
Hoppas att ni har kul!
Kram
Anna
Vad trevligt ni har det!! Mycket ni får lära er, så kul.
Ha det gott.
Kram Maria
Anonym sa…
Men gud så kul ni verkar ha! Blir lätt avundsjuk, där hade jag velat vara med. Men du, gissa vad jag gjorde igår? Jag köpte en egen systemkamera, en Nikon 3000. Håller på att ladda upp batteriet nu, sen så! Är så glad för den!

Kram Hanna

Populära inlägg